V nakupovalni košari ni artiklov.

Skupaj: 0,00 €

Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne prodajalne Aminostore so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnika, s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna prodajalna Aminostore je specializirana spletna prodajalna za športno prehrano in prehranska dopolnila znamk Amix in Aminostar.

 

Opredelitev pojmov

Ponudnik je:

MS 2 d.o.o.

Gunduličeva 7

2000 Maribor

Matična številka: 3862607000

Davčna številka: SI97917893
Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Mariboru, Srg 2010/43635,na podlagi sklepa opr.št 2010/43635;

- S klepom Okrožnega sodiša Maribor,opr. št. 2011/2868 je vpisana sprememba podatkov pri subjektu MS 2 d.o.o.

Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini.

Spletna prodajalna je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabniku.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne prodajalne Aminostar, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

 

Registracija/Prijava

Ob registraciji v spletno prodajalno obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo, ki ga izbere sam. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z izpolnjenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik (član) in pridobi pravico do nakupa.

 

Članstvo

Član lahko postane vsak, ki se registrira, naroči izdelek, sodeluje na spletni dražbi ali se prijavi na e-obveščanje.

 

Dostopnost informacij

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)
  • kontaktne naslove, ki omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami)
  • dobavljivost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletni strani, naj bi bil dobavljiv v  razumljivem roku)
  • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene, razvidno mora biti ali že vsebujejo davke in stroške prevoza
  • način plačila in dostave
  • časovno veljavnost ponudbe
  • rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe
  • možnosti vračila blaga
  • pojasnjen mora biti postopek ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Potrošnik ima pravico, da v 15 dneh od prejema blaga podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe. Potrošnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Če potrošnik vrne prejeto blago v roku za odstop od pogodbe ( to je 15 dni od prejema blaga) se šteje to za sporočilo o odstopu od pogodbe. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v 15 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

 

Plačilo

Ponudnik izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in obvestilom kupcu, kako odstopiti od nakupa in kako izdelke vrniti. Kupec ima možnost plačati naročeno blago ob dostavi, po predplačilu ali s PayPal-om.. Kupec lahko blago plača in prevzame tudi osebno v naši poslovalnici v Mariboru.

 

Dostava

Ponudnik mora blago oziroma storitev dostaviti v obljubljenem času. Ob dobavi mora uporabniku nuditi še dodatne informacije glede pravice do odstopa, predvsem pogoje in način izvršitve same pravice. Zagotoviti mora vse potrebne informacije glede naslova, kamor se uporabnik lahko obrne v primeru pritožbe in informacije glede garancij ter servisa oziroma drugih storitev po zaključku pogodbe.

Poštnino po povzetju (0,96 €) zaračunava Pošta Slovenije neodvisno od MS 2 d.o.o..

 

Opozorilo: Pošta Slovenije, d.o.o. in banke uporabnikom za vsako plačilo načeloma obračunajo provizijo, skladno s svojim cenikom. Ti stroški niso upoštevani v cenah izdelkov in storitev spletne trgovine. Pri plačilu z gotovino ob prevzemu (plačilo po povzetju) se prištejejo še dodatni stroški in sicer provizija Pošte Slovenije, ki znaša 0,96€ za pakete v vrednosti do 96 €, pri paketih z vrednostjo do 96 € do 501 € je strošek provizije 1 % vrednosti paketa, nad vrednostjo paketa 501 € pa znaša provizija pošte 5,01 €.

Proviziji in odkupnini, ki jo plačate Pošti Slovenije, se lahko izognete le s plačilom po predračunu.

 

Garancija

Vse izdelke v naši ponudbe smo "opremili" z garancijo 12 mesecev. V primeru, da ima artikel drugačno garancijsko dobo je le ta vključena v opisu artikla ( v tem primeru se doba 12 mesecev izniči ). Pri spletnem nakupu garancija prične veljati z dnevom vročitve pošiljke.

 

Veljavnost ponudbe

Pri nakupu veljajo cene v trenutku potrditve naročila. Vse cene vključujejo DDV in ne vsebujejo stroškov poštnine. Cene veljajo le za nakupe v Aminostar spletni trgovini in se lahko razlikujejo od rednih cen MS 2 d.o.o..

 

Varnost in varovanje zasebnosti

Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov, naročil ter plačil.Za potrebe zagotavljanja varnosti, se zbirajo tudi IP naslovi, iz katerih uporabniki dostopajo do spletnega mesta. Vsakemu uporabniku je ob začetku obiska dodeljen sejni piškotek za identifikacijo in spremljanje nakupovalne košarice. Na vaš računalnik lahko aminostar.si shrani tudi nekatere trajne piškotke, to so: identifikacijska številka uporabnika v šifrirani obliki (za prepoznavanje ob naslednjem obisku) in štirje piškotki sistema Google Analytics (analiza obiskov spletnega mesta).

Ponudnik se v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov zavezuje k trajnemu varovanju osebnih podatkov pred izgubo, zlorabo ali nepooblaščenim dostopom. Podatke bo ponudnik uporabljal izključno za komunikacijo z uporabnikom in ne bodo posredovani tretjim osebam.

Podatki se hranijo in uporabljajo do vašega preklica, ki ga lahko kadarkoli posredujete preko elektronske pošte info@aminostar.si .

 

Komunikacija

Z uporabnikom sme ponudnik stopiti v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu prvi izrecno ne nasprotuje. Uporabnik lahko odkloni prejemanje promocijskih sporočil v postopku registracije, pri oddaji naročila oz. lahko svojo privolitev prekliče kadarkoli preko elektronske pošte info@aminostar.si .

 

Reklamna elektronska sporočila morajo vsebovati naslednje sestavine:

  • Jasno in nedvoumno morajo biti označena kot reklamna sporočila.
  • Pošiljatelj mora biti jasno razviden.
  • Različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, morajo biti označene kot takšne. Prav tako morajo biti jasno določeni pogoji udeležbe v njih.
  • Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil, je potrebno spoštovati.

 

Arhiviranje pogodb

Pogodba, ki jo skleneta ponudnik in uporabnik je trajno shranjena pri podjetju MS 2 d.o.o., Gunduličeva 7, 2000 Maribor.

 

Pritožbe in reševanje morebitnih sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora postaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.

Postopek za oddajo pritožb mora biti na voljo na spletnih straneh, enostaven za uporabo in zaupen. Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. MS 2 d.o.o., Gunduličeva 7, 2000 Maribor, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ

Odveza odgovornosti

Ponudnik si kljub skrbi za ažurnost in pravilnost podatkov pridružuje pravico do napak pri objavi. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah, kupec pa bo lahko naročilo preklical ali spremenil.

 

Pogoji poslovanja in cene v spletni trgovini se lahko spremenijo brez predhodega opozorila.

 

Slike so lahko samo simbolične in ne odražajo vedno v celoti dejanskega stanja.